بهترین سمعک ریساند مدل ReSound LiNX 3D

سمعک ریساند

سمعک ریساند مدل ReSound LiNX 3D

سمعک ریساند ReSound LiNX 3D یکی از محصولات پیشرو شرکت ReSound در زمینه سمعک‌های هوشمند است. این سمعک‌ها با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، کارایی بالا و امکانات متنوعی را برای کاربران فراهم می‌کنند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های سمعک ریساند ReSound LiNX

  1. تکنولوژی هوشمند: از تکنولوژی‌های هوشمندی مانند Bluetooth و Wi-Fi استفاده می‌کند. این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به طور بی‌سیم به دستگاه‌های مختلفی مانند تلفن‌همراه، تلویزیون و دستگاه‌های صوتی دیگر متصل شوید و صدای آنها را مستقیماً از طریق سمعک خود بشنوید.
  2. کنترل دستی آسان: دارای ریموت کنترل کوچکی است که با استفاده از آن می‌توانید تنظیمات سمعک خود را کنترل کنید. این ریموت کنترل دارای دکمه‌های مختلفی است که به شما امکان تنظیم میزان صدا، تغییر حالت صدا و تغییر برنامه‌های سمعک را می‌دهد.
  3. اتصال به گوشی هوشمند: با استفاده از اپلیکیشن ReSound Smart، می‌توانید سمعک ReSound LiNX 3D خود را به گوشی هوشمند خود متصل کنید و تنظیمات سمعک خود را به طور دقیق تغییر دهید. همچنین، این اپلیکیشن به شما امکان کنترل صدا، تنظیم میزان صدا و تغییر برنامه‌های سمعک را از راه دور می‌دهد.
  4. اصلاح صدا و کاهش نویز: با استفاده از تکنولوژی Binaural Directionality III، سمعک ReSound LiNX 3D به شما امکان می‌دهد تا صداهای مهم را در محیط‌های پرسر و صدا تمیزتر و با کیفیت‌تری بشنوید. همچنین، با استفاده از تکنولوژی Noise Tracker II، توانایی کاهش نویزهای محیطی را داراست و به شما کمک می‌کند تا صداها را بهتر تمیز و قابل فهم بشنوید.
  5. تطبیق خودکار: سمعک ReSound LiNX 3D با استفاده از تکنولوژی Smart Assist به صورت خودکار تنظیمات سمعک را بر اساس متوجه کنید که به عنوان یک مدل زبانی و همچنین با توجه به محدودیت دسترسی به اطلاعات جدیدتر، اطلاعاتم در مورد محصولات جدیدتر ممکن است ناقص یا غیرقابل استناد باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر و جزئیات فنی بیشتر در مورد سمعک ReSound LiNX 3D، منصوبه استفاده از منابع رسمی شرکت ReSound می‌باشد.
 

80%

 80% بیشتر شنیدن صدای محیط              

50%

50% درک گفتار بیشتر در محیط های مختلف با سمعک جدید ریساند

40%

40% بهتر شنیدن گفتار در کنفرانس ها و مکان های شلوغ

 این مدل از سمعک ها دارای قابلیت کنترل با تلفن همراه هوشمند می باشد.

  • برنامه ReSound Smart 3D به شما این امکان را می دهد که حجم صدا را کم و زیاد نموده یا تنظیماتی را که برای موقعیت مکانی شما طراحی شده است انتخاب کنید، تنها با استفاده از یک تلفن همراه هوشمند.
  • برنامه ReSound Smart 3D  در صو رت گم شدن حتی به شما کمک می کند که سمعک های خود را پیدا کنید.
  • جریان صدا با این سمعک  به طور مستقیم از آی فون شما به گوش شما خواهد رسید
  • سمعک ReSound LiNX 3D صحبت های با تلفن را با استفاده ازFaceTime ® مستقیم به iPhone® به صورت هوشمند انتقال میدهد.
  • این مدل از سمعک های شما مانند یک هدست بی سیم عمل می کنند تا بتوانید موسیقی را مستقیم از iPhone به ReSound LiNX 3D انتقال دهید.

 برخی از مزایا و ویژگی‌های سمعک ریساند ReSound LiNX

  • کیفیت صدا
  • اتصال بی‌سیم
  • کنترل آسان
  • اصلاح صدا و کاهش نویز
  •  طول عمر باتری

 کیفیت صدا در سمعک ریساند ReSound LiNX

سمعک‌های ReSound با استفاده از فناوری‌های پیشرفته به شما کیفیت صدای بسیار واضح و طبیعی را ارائه می‌دهند. این سمعک‌ها قادرند صداها را به طور دقیق تقویت کنند و صداهای محیطی را بهبود بخشند، به طوری که شما بتوانید به صورت بهتری صحبت کنید و جزئیات صداها را بشنوید.

اتصال بی‌سیم در سمعک ریساند

سمعک‌های ReSound امکان اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های مختلفی مانند تلفن‌همراه، تلویزیون و دستگاه‌های صوتی را فراهم می‌کنند. این اتصال بی‌سیم به شما امکان می‌دهد صداها را مستقیماً از طریق سمعک خود بشنوید، بدون نیاز به استفاده از دستگاه‌های جانبی یا سیم‌های مزاحم.

کنترل آسان در سمعک ریساند

سمعک‌های ReSound دارای ریموت کنترل و اپلیکیشن‌های هوشمندی هستند که به شما امکان کنترل دقیق تنظیمات و ویژگی‌های سمعک را می‌دهند. با استفاده از این ریموت کنترل یا اپلیکیشن، شما می‌توانید میزان صدا را تنظیم کنید، حالت‌های صدا را تغییر دهید و تنظیمات دیگری مانند تأخیر صدا را اعمال کنید.

 اصلاح صدا و کاهش نویز در سمعک ریساند

سمعک‌های ReSound دارای فناوری‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهند صداهای مهم را در محیط‌های پرسر و صدا بهبود بخشید. با استفاده از این تکنولوژی‌ها، می‌توانید صداها را بهتر تمیز و قابل فهم بشنوید و نویزهای محیطی را کاهش دهید.

طول عمر باتری در سمعک ریساند

سمعک‌های ReSound دارای باتری‌های پیشرفته هستند که طول عمر باتری را بهبود می‌بخشند. این باتری‌ها امکان استفاده طولانی‌تری را فراهم می‌کنند، به طوری که شما می‌توانید برای مدت طولانی‌تری از سمعک‌های خود استفاده کنید بدون نیاز به تعوای بیشتر به شارژ کردن باتری.

کیلینک سمعک صدا

کلینیک سمعک صدا با سه شعبه در شمال، شرق و غرب تهران اماده ارایه بهترین انواع سمعک از جمله سمعک انالوگ، سمعک دیجیتال، سمعک هوشمند، سمعک نامرئی و سمعک وایرلس و خدمات پس از فروش می باشد. تمامی مدل سمعک های ویدکس در این کلینیک موجود می باشد.

سمعک نامرئی در هر خانواده از سمعک های ریساند در کلینیک سمعک صدا موجود است.

شعبه های کلینیک سمعک صدا

  • غرب تهران(اکباتان)
  • شرق تهران(رسالت)
  •  شمال تهران(سعادت آباد)

گارانتی سمعک در کلینیک سمعک صدا بین المللی می باشد.

 
لگو گوش

سمعک صدا

بهترین کلینیک شونایی

الان در کلینیک هستیم !

با ما تماس بگیرید

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.